فقط سکوت...
هر چیزی بهایی دارد،
و بهای برخی دردها،
سکوت است!
اگرچه وسعم نمی رسید
اما
این روزها زیاد برای دردهایم هزینه کرده ام!
گاهی حس می کنم،
گنجایشم تمام شده
رو به انفجارم ...
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ ساعت 19:10 توسط مسافر
|
اعوذ بالله من نفسی...