فقط سکوت...

هر چیزی بهایی دارد،

و بهای برخی دردها،

سکوت است!

اگرچه وسعم نمی رسید

اما

این روزها زیاد برای دردهایم هزینه کرده ام!

گاهی حس می کنم،

گنجایشم تمام شده

رو به انفجارم ...

ببخش

خدایا مرا ببخش به خاطر تمام درهایی که کوبیدم و خانه ي تو نبود...