زندگی..
زندگی بافتن یک قالیست
نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده ، تو در این بین فقط می بافی
نقشه را خوب ببین !
نکند آخر کار ، قالی زندگیت را نخرند !!!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۸/۱۱/۱۴ ساعت 13:1 توسط مسافر
|
اعوذ بالله من نفسی...