چرا ایمان نیست؟؟؟
ای دریغا که همه ی مزرعه ی دلها را علف هرزه ی کین پوشاندست
وهمه مردم شهر بانگ برداشته اند
که چرا سیمان نیست
وکسی فکر نکرد که چرا ایمان نیست
و زمانی شده است که به غیر از انسان
هیچ چیز ارزان نیست .
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۸/۱۱/۲۸ ساعت 0:56 توسط مسافر
|
اعوذ بالله من نفسی...