اگر توانسته باشم:
اگر توانسته باشم در قلب یک انسان
پنجره جدیدی را بسوی او باز کرده باشم،
زندگانی من پوچ نبوده است "
پنجره جدیدی را بسوی او باز کرده باشم،
زندگانی من پوچ نبوده است "
*********
خوشبختی ما در سه جمله است:
تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا
ولی بعضی ها با سه جمله دیگر زندگی را تباه می کنند:
حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۰ ساعت 7:38 توسط مسافر
|
اعوذ بالله من نفسی...