ای کاش
ای کاش غروب انتظارم سحری داشت
یا نرگس چشمان تو برمن اثری داشت
ای کاش دلت از دلِ تنگم خبری داشت...
ای کاش...
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۰۱ ساعت 0:45 توسط مسافر
|
اعوذ بالله من نفسی...