تنهای تنها...
کسی هر گز نمی داند
چه سازی می زند فردا
چه می دانی تو از امروز
چه می دانم من از فردا
همین یک لحظه را دریاب
که فردا می شویم
تنهای تنها...........
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۰ ساعت 19:16 توسط مسافر
|
کسی هر گز نمی داند
چه سازی می زند فردا
چه می دانی تو از امروز
چه می دانم من از فردا
همین یک لحظه را دریاب
که فردا می شویم
تنهای تنها...........
اعوذ بالله من نفسی...